Stelian are peste zece ani de experiență în domeniul vânzări bancare, financiar, business, mediu de afaceri, marketing.
A început cariera în domeniul bancar, în 2005, la EFG Retail Services, iar în doi ani era deja Senior Relashionship Manager în cadrul Credit Europe Bank. Era responsabil de dezvoltarea de relații cu importanți comercianți cu amănuntul pe piața de implementare și de acceptare a serviciilor POS ale băncii. La scurt timp după preluarea ABN AMRO de către RBS Bank, el a fost recrutat pentru funcția de Merchant Manager pentru departamentul de carduri, fiind direct responsabil de vânzări și strategii de marketing, precum și pentru relația cu clienții-cheie ale băncii.
În august 2009, el a inceput sa lucreze cu Citibank, ca Business Development & Cards Manager de parteneriate, concentrându-se exclusiv pe divizia B2B. În cei patru ani care au avut această poziție, el a pus în aplicare și a reușit cea mai mare rețea de reduceri ale sistemului bancar local: 450 comercianți cu amănuntul, cu peste 2.000 de puncte de vânzare. De asemenea, în acel moment a stabilit un parteneriat cu Ministerul Culturii, în care posesorii de carduri Citibank au avut acces liber la 17 dintre cele mai vizitate muzee din România (de exemplu, Castelul Peles, Muzeul Satului, Muzeul Brukenthal etc.), care s-a dovedit nu doar unic, dar, de asemenea, unul dintre avantajele cele mai utilizate în sistemul bancar local.
Dupa aproximativ 4 ani în Citibank, în iunie 2013, el a fost recrutat de către Western Union ca Senior Manager pentru dezvoltarea serviciilor de transfer de bani cu principalele bănci din 12 țări din regiunea Europei Centrale și de Est.
În 2014, se dezvoltă cu Adrian Sarbu un sistem unic de beneficii flexibile pentru piața românească. Solutia oferita de BENEFITONLINE.RO companiilor permite posibilitatea angajatorului să externalizeze un serviciu care altfel s-ar consuma resurse interne importante (financiare, de timp și de persoane înrudite):
– Departamentele de resurse umane sunt scutite de timpul și efortul necesar pentru a se dezvolta, să implementeze și să gestioneze un sistem integrat de beneficii ale angajaților;
– Departamentele financiare sunt scutite de timp pentru a negocia, calculeze și să achite toate costurile aferente fiecărui beneficiu oferit angajaților;
– Angajatorul are avantaje fiscale pentru cele mai multe beneficii;
– În plus, angajatorul facilitează conceptul de „recompensă totală” angajaților lor, ceea ce face vizibile pe platforma tot efortul financiar cu beneficiile.
Angajatorul beneficiaza de externalizarea administrării beneficiilor, având un acces imediat la o platformă modernă și securizată, care include cea mai largă gamă de beneficii de pe piața românească (cu peste 450 de furnizori), maximizarea impactului bugetelor, cu un efort minim administrativ.
Add tickets to Cart |
Add tickets to Cart |